piątek, 29 marca 2013

Nowe życie


Rozdział I
~Marta
Dzisiaj zaczynam nowe życie.Przeprowadzam się do przyjaciółki w Dortmundzie
O godzinie 12:00 byłam już przed jej domem.
-Haloo jest tutaj ktoś ? -zapytałam a mój głos rozniósł się po ogromnym domu.
Nagle zza ściany wyłoniła się Kasia.
-Marta ? -zapytała. To na prawdę ty ?
-Haha tak ja -odparłam.
A ona podbiegła i mnie przytuliła.
-Wiesz co mam dla Ciebie miłą niespodziankę..-powiedziała.
-Jaką ?- zapytałam.
-Wiem że uwielbiasz Borussię i zabieram a raczej zabiera Cię tam mój chłopak..-powiedziała.
-To ty masz chłopaka? Kto to ? -zapytałam nie dowierzając.
-Marco.Marco Reus .-odparła
-Coo? Jezus chyba żartujesz? -zapytałam. Gdy nagle rozniósł się dźwięk dzwonka do drzwi.
W drzwiach wejściowych ujrzałam Reusa. Nie wierzyłam własnym oczom.Marco przedstawił się.Ja szybko założyłam na siebie inne ciuchy i zabrał nas na trening.
Siedząc na trybunach ujrzałam Lewandowskiego, który dziwnie na mnie patrzył ale przecież on od dawna mi się podobał więc nie przeszkadzało mi to.
~Robert
Nagle na trybunach ujrzałem piękną dziewczynę.Nie wiem co się ze mną stało ale patrząc na nią biegłem przed siebie i się wywróciłem.Nagle podbiegł Marco.
-Hej kochanie widzę że chyba Marta zawróciła Ci w głowie..-powiedział do mnie.
-Nie wiem co jest ale ona bardzo mi się podoba -odparłem.
-Lewy się zakochał -naśmiewał się Reus.
-Skończ bo cię usłyszy idioto ! -krzyknąłem.
~Marta
Lewy strasznie mi się spodobał.Patrzył na mnie tymi swoimi oczami a ja nie mogłam oderwać wzroku od jego cudnej twarzy.Po treningu Reus przedstawił nas.Robert podając mi rękę jakoś dziwnie na mnie patrzył.
-Chyba mu się spodobałaś -usłyszałam głos.Cześć jestem Julia siostra Roberta..znam jego wzrok podobasz mu się .
-Hej ja jestem Marta.Wydaje Ci się -odparłam.
Julia kiwnęła głową przecząco i poszła pogadać z Lewym.Rozmawiając z nim dziwnie na mnie spoglądała można było wyczuć że rozmawiają o mnie..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz